woensdag 20 februari 2013

Review: Vitamine C Face dreaming scrub van The body shop

Sorry, Sorry,Sorry ik heb de laatste tijd een beetje veel gekocht in: The body shop & daardoor wat testertjes bij mijn aankopen gekregen. Nogmaals sorry dat ik al weer over the body shop blog.

Ik kreeg weer zo'n lief klein plastic potje met daar het logo van the bodyshop op, op de achterkant plakken ze altijd een sticker met daar op wat er precies in het potje zit, op die sticker staat: Vitamine C face dreaming scrub, deze ga ik reviewen :)

100 ml=17€

De verpakking:
Het zit normaal in een tube(zie foto 8), maar omdat ik een testertje had heb ik een foto van de normale verpakking op google gezocht.

Hoe het uit de verpakking komt:
Gelly & doorzichtig met allemaal roze-roodachtige scrubdeeltjes.

De geur:
Bloemig & Fruitig het ruikt naar citrusvruchten met bloemetjes.

De werking:
Prima scrub, alleen ben ik zelf niet zo van de scrubs alleen soms komt het wel van pas als mijn huid heel erg ge-ieriteerd is, na het scrubben raakt het eerst helemaal onder de rode vlekjes(zie de foto's). Alleen de volgende dag zijn al mijn puistjes & zijn de rode vlekjes wel helemaal weg.

De cijfers:

De verpakking: 8/10 bijlichting: X

Hoe het uit de tube komt: 9/10 bijlichting: ziet er mooi uit

De geur: 10/10 bijlichting: volgens mij vindt bijna iedereen dit lekker

De werking: 8.5/10 bijlichting: 1 van de beter werkende scrubs voor mij !

Gemiddeld: 8.8/10 bijlichting: goede scrub, echt een aanrader.

Fotobijlichting:

Foto 1 & 2: de verpakking.

Foto 3: zo zie je de roze/rode scrubdeeltjes in de gelly zitten.

Foto 4: mijn huid tijdens het scrubben.

Foto5&6: mijn huid na het scrubben.

Foto 7: Mijn huid 1 dag/nacht na het scrubben.

Foto 8: De verpakking van de scrub.

Dit was mijn review ik hoop dat jullie het leuk vonden.

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten