zaterdag 16 februari 2013

Review So me BB cream(Action)

Ik liep weer eens door de Action & zag tussen de huidverzorgings-producten de 2 letters: BB, ik dacht dat kan maar 1 ding betekenen: BB Cream.
Oehw i love BB Cream :)
Tijd voor de review van de BB cream in kleur:Light, ow ja sorry dat het al weer een BB review is maaar ik ben dol op BB's.

De verpakking:
Goed, prima, niks mis mee.
& er zit een plasticje voor het tuitje, extra hygiënisch zodat niemand je crème heeft gebruikt.

De kleur:
Dit is echt de perfecte kleur voor mij, dit is wat mij betreft echt de goeie lichte kleur. Niet te oranje, niet te roze, Perfect ik denk voor iedere lichte huidskleur toepasselijk.

De dekking:
Goed, hij dekt echt als een BB cream, niet super geweldig maar hij camoufleert puistjes & rode plekjes toch goed.

De werking:
Ik zie niet veel verschil met puistjes & rode plekjes maar het ver-ergert ook niet. Het maakt je huid ook lekker zacht.

De geur:
Ruikt best sterk naar Lavendel, daar moet je van houden.

Gedurende de dag:
Top, blijft goed & lang op z'n plaats zitten, hij heeft het gister van 10 tot 7 sowiezo vol gehouden(toen zat het er nog het zelfde op als smorgens) & na die tijd zag je de dekking wat verminderen.

Kopen als:

-Je een budget BB cream zoekt.

-Als je niet al te veel dekking wilt/hoeft (te) hebben.

-Een lichte kleur hebt.


Niet kopen als:

-Je €1.99 te duur vindt.

-Je veel dekking wilt of nodig hebt.

-Meer van de foundations bent.

-Of je perfect match al gevonden hebt.

De beoordeling:

De verpakking: 7.5/10 Bijlichting: Prima

De kleur: 9.5/10 Bijlichting: Match made in heaven

De dekking: 6.5/10 Bijlichting: Redelijk

De werking: 7/10 Bijlichting: Die is oke.

De geur: 8/10 Bijlichting: I like it, maar dat is wel persoonlijk.

Gedurende de dag: 9/10 Bijlichting: Hij houdt het verassend goed vol.

Eind cijfer: 7.9

De BB cream kostte €1.99 bij de Action & ligt nog maar net in de schappen, dus als je snel bent vindt je hem vast nog wel.

Foto bijlichting:

Foto 1 tot 4: Verpakking

Foto 5: zo komt de BB uit de verpakking.

Foto 6: uitgesmeerd op mijn hand.

Foto 7: make-uploos wang.

Foto 8: met de BB cream



Dit was mijn review, ik hoop dat jullie het leuk vonden.


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten