donderdag 14 februari 2013

Review getinte dagcrème Kruidvat

Ik keek in m'n stashje & keek naar de tinted moisturizers oftewel BB creams & besloot er eentje uit te grabbelen en te reviewen.dit werd de kruidvat getinte dagcrème deze ga ik reviewen deze gebruik ik al ongeveer 3 weken& roep ook al 2.5 week; hier moet ik echt een review over schrijfen maar heb er nog geen review over geschreven ;o
Eindelijk hier komt de review over de; Kruidvat getinte dagcrème.

De verpakking:
Simpel maar wel handig het zit in de zelfde verpakking als waar in de dagcrème van de kruidvat ook in zit.

De kleur:
De kleur is best wel(eigenlijk heeeel) erg donker voor een lichte tint, maaar voor mij is dat niet zo erg, aangezien sommige BB's mij ook wel heel ziek-bleek over doen komen. Ook heb ik wel een beetje het idee dat hij zich toch een klein beetje aanpast aan je kleur.

De dekking:
Wow de dekking is echt in 1 woord: WAUW, hij dekt echt super voor een BB cream. Hij dekt zeker weten als een foundation.

De werking:
Na een dag gebruiken zie je wel dat puistjes & rode plekken wat minder zijn geworden dus de verzorging-kant van deze BB cream is wel prima.

Gedurende de dag:
Hij blijft ook erg lang zitten, ik draag er altijd de "Essence illuminating make-up base" onder & dan houdt de BB tot zeker 5 uur uit. Maaar op een ochtend kwam ik op school & zei een vriendin; wow wat heb jij voor oranje vlekken boven je wenkbrauwen ? ik ren naar de wc's & zie inderdaad oranje vlekken op mijn voorhoofd. Deze heb ik weg gepoetst met een beetje water maar dit is wel echt een minpunt. Sindsdien draag ik hem als basis voor mijn Garnier BB cream.

De prijs: €1.99 goeie prijs-kwaliteit verhouding :)

het resultaat:

Kopen als:

- je op zoek bent naar een goedkope(€1.99) getinte dagcrème met een redelijke kwaliteit.

- je goede dekking in combinatie met verzorging wilt.


Skippen als:

- je geen kans wil lopen op oranje vlekken.

- je niet van plan bent om nog iets over je getinte dagcrème te dragen.

- je juist weinig dekking wilt hebben.

- je €1.99 te duur vindt (vast niet)


Al met al ga ik punten uitdelen:

De verpakking: 7.5/10 bijlichting: X

De kleur: 6.5/10 Bijlichting: voor een "light kleur" is dit wel echt donker maar hij past zich(naar mijn idee) wel goed aan.

De dekking: 9/10 Bijlichting: de dekking is echt top !

De werking: 8/10 Bijlichting: hij verminderd puistjes en rode vlekjes goed.

Gedurende de dag: 6.5/10 Bijlichting: hij verliest veel punten door de oranje vlekken die hij eenmalig achter liet.

Totaal cijfer: 7.5

Dit was mijn review ik hoop dat jullie het leuk vonden.






















3 opmerkingen:

  1. Leuke en duidelijk revieuw! Ook een leuke blog, ik volg je!
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, wil je meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie nergens waar ik je kan volgen? Heb je GFC?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog geen GFC maar daar ga ik binnen kort wel verandering in brengen.
      Je kan me wel volgen op bloglovin.

      Verwijderen