maandag 25 februari 2013

Review; Catrice camouflage cream

Concealers, ik ben altijd op zoek naar de perfecte concealer omdat ik best wel snel wallen heb ;$ & omdat ik donkere of rode kringen onder mijn ogen heb.
Toen ik weer eens in de kruidvat rond neusde zag ik de Catrice concealer in een potje, dat had ik nog niet eerder gezien bij een budget merk & hij deed me denken aan een mac concealer (ook in een potje).
Deze ga ik reviewen.

De verpakking:
Beter als van die draai & klik verpakkingen, bah wat heb ik daar een hekel aan, zijn heel snel op & soms krijg je er dom-weg niks uit.
Jah ik ben tevreden met een potje.

De kleur:
Ik heb de aller aller lichtste kleur, 010 ivory.
Dit vindt ik een perfecte lichte kleur, je moet concealers altijd een tint lichter nemen als de kleur foundation je zou nemen of hebt.

De dekking:
De dekking is echt geweldig, echt super hij camoufleert puistjes helemaal perfect & voor onder je ogen heeft hij al helemaal perfecte dekking , je wallen & kringen vallen totaal niet meer op.
De eerste dag dat ik de camouflage cream op had zei mijn moeder toen ik beneden kwam; wat zie jij er uitgeslapen uit zeg !

Totaal:

Kopen als:
-je een goede concealer wilt met goede dekking.
-je je perfecte concealer nog niet gevonden hebt.

Skippen als:
-je een hekel aan potjes hebt.
-je je perfecte concealer al gevonden hebt.

Cijfers:
Verpakking: 9/10 bijlichting: een stuk beter als van die draai & klik verpakkingen.

De kleur: 10/10bijlichting: de perfecte lichte kleur.

De dekking: 10/10 bijlichting: echt een geweldige dekking.

Gemmideld: 9.5 Dit is mijn perfecte concealer.

Fotobijlichting:

Foto 1 tot 3: de verpakking
Foto 4 & 5: swatcher de swatch,swatch.
Foto 6: Make-up loos oog
Foto 7: lekker dikke laag concealer
Foto 8: uitgesmeerd in "lamplicht"
Foto 9: uitgesmeerd in "daglicht"


Dit was mijn review, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

















2 opmerkingen:

  1. ik hoor hier goede dingen over, binnenkort ook eens halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn ook camouflage producten voor extreme probleemgebieden. Make Up For Ever biedt extreme full cover die je kan bestellen bij Emeral Beautylife Cosmetics www.extreme-beautylife.nl

    BeantwoordenVerwijderen