dinsdag 22 januari 2013

Tag: Beautyquestions

Ik zag een super leuke tag, dus ja ik nam hem over :)
Het zijn een paar vragen die ik in dit artikel ga beantwoorden.

01:  Wat is je favo beautymerk?
Uhmm, Essence lekker budget & toch best mooie kwaliteit.

02: Waar koop je de meeste beautyproducten/make-up?
Sowiezo bij de kruidvat, lekker veel merken van goedkope tot duurdere merken, super leuk.

03: Van welk merk zijn je reinigingsproducten ?
Kruidvat eigen merk & Essence

04: Wat is je laatste aankoop?
Een Catrice eyeshadow pallet met 50% korting

05: Van welke merken zijn je kwasten?
Hema & een paar van de Action maar de Action kwasten gebruik ik nooit.

06: Draag je altijd make-up?
Ja elke dag, maaar jullie denken nu vast; dat is toch slecht voor je huid?  Maar als je je gezicht jimaar goed reinigd is make-up volgens mij niet eens zo
Slecht voor je huid.

07: Wat is je favorite make-up product?
Uhmm, das best moeilijk.. ik denk de BB cream van Essence, omdat hij de eerste BB is die wel ECHT mn kleur is.

08: Hoe omschrijf je je make-up stijl?
Ik denk; best wel nude met soms wat glitters.

09: Heb je op dit moment nog dingen op je wishlist?
Jep, het Naked pallet van Urban Decay & nieuwe kwasten van Real Techniques.

10: Wat is je favoriete dagcreme?
De dagcreme van de Essence My skin collectie is echt heeeel fijn ;)

Dat waren de Beautyquestions, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Xx

Ps. Sorry voor de lage kwaliteit van de foto`s mn mobiel is gestolen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten