maandag 7 januari 2013

Shoplog

hey,

ik ben vanmiddag wezen shoppen, dit zijn m'n aankopen;

over al mn aankopen komt nog een review, voor de mensen die de foto's niet kunnen zien, dit heb ik gekocht;

Essence 4 in 1 cleansing cream van de my skin collectie deze kostte €2.69

Essence highlighter van de fantasia collectie(hier heb ik zoveel leuke reviews van gezien, dat ik toen ik hem voor €1.00 zag liggen ik hem wel MOEST kopen)

Catrice Eye liner pen voor €2.99

The body shop eye definer 16 pure gold, wat na mijn mening een gouden oog potlood is, deze kostte; €4.00

Ook werd mij een klantenkaart met 5 euro korting aangeboden waar ik natuurlijk geen nee tegen zei :-D. De klantenkaart kostte €5.00 maar je krijgt als je jarig bent(in de zelfde maand naar de body shop gaan) €10 om producten van uit te kiezen & bovendien krijg je op elke aankoop 10% korting wat natuurlijk ook best leuk is.

Dit is dus wat ik aan beauty producten gekocht heb.

De review komt nog.

Xx















Geen opmerkingen:

Een reactie posten