woensdag 23 januari 2013

Shoplog Hema & Kruidvat

Ben wezen shoppen, en heb een paar productjes gekocht.
Daar even een shoplogje over.
Ik heb gekocht:

In de Hema;

Miss helen waterproof mousse eyeshadow in de kleuren; Nude & goldbrown, & ja nu hoor ik je denken "Miss helen zo heet het toch niet meer  bij de hema ?" Nee ik snap ook niet hoe ze in de kerst opruimingsbakken verzeild zijn geraakt ?
Maaar ze kostten maar €1 euro.

Soft glitter kohl potlood(wel van het Hema merk) in kleur 03 bruin/goud deze kostte ook maar €2 euro, in de kerst opruimingsbakken.

Blending kwast van het Hema merk, deze was zooo zacht dat ik hem wel mee moest nemen, eindelijk heb ik mijn perfecte blendingkwastje gevonden ;) Deze kostte €2.60.

Bij de Kruidvat kocht ik nog een Catrice Absoluut eye colour, in de kleur: 050,
Twinkle in the eye, met 50% korting kostte deze nog maar €2.30, in dit palletje zitten 4 kleurtjes, & met 50% korting is dit een leuk prijsje voor 4 kleuren.





Ik zou een filmpje posten maar heb hem wel gemaakt,maaar toen ik hem wou posten was het een te groot bestand SORRY geen filmpje :(

Ik hoop dat jullie mijn shoplogje leuk vonden.

Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten