vrijdag 11 januari 2013

Review Essence my skin mattifying daycream

2 weken geleden kocht ik de Essence my skin mattifying daycream bij de kruidvat, na hem 2 weken s'ochtends te hebben gebruikt weet ik nu mn oordeel over de daycream, tijd voor een review dus.

Als je de dagcreme op je vinger hebt zie je dat het echt een witte beetje doorzichtige creme is,maaar als je de dagcreme op je gezicht smeert zie en merk je dat je echt heel weinig van de creme nodig hebt.

Als je het op je gezicht smeert en goed in masseert voel je het gewoon werken, je voelt dat het je gezicht hydrateert en dat hij in je huid trekt.

Wauw dit is echt de lekkerste budget dagcreme die ik ooit heb geprobeert, ik ben helemaal verslaafd aan het fijne gevoel & de lekkere framboos/bessen geur als je het op je gezicht smeert.

Het mooiste is dat hij ook zoals we gewend zijn van Essence lekker budget is, goed voor onze portomonee.

Hij kost;€1.99

Dit was de review ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten