vrijdag 11 januari 2013

Review Essence my skin 4 in 1 cleansing cream

Zoals je misschien wel gezien hebt in mn shoplog heb ik kort geleden de 4 in 1 cleansing cream van de my skin collectie v.d Essence. Deze ga ik vandaag reviewen.

De Essence my skin 4 in 1 cleansing cream, is een lekkere cleanser voor een budget prijsje, voor dat ik de achterkant had bestudeerd had ik hem natuurlijk al weer een paar keer gebruikt en kwam ik er achter dat je hem maar 2/3 x per week mag gebruiken ooops..

Dat je hem maar 2/3x per week mag gebruiken komt waarschijnlijk door de scrub deeltjes die in de cleanser zitten.

Als je de cleanser uit de tube knijpt zie je een roze cleanser met blauw/roze/paarse scrubdeeltjes(jammer genoeg zie je die niet goed op de foto's)
Ik wrijf de scrub in mn handpalm uit en smeer hem over mn hele gezicht, dan pak ik een washandje en maak hem nat, daarmee ga ik over mn hele gezicht heen totdat de cleanser helemaal van mn gezicht af is.
Tot slot smeer ik de daycream(komt nog een review van) ook van de my skin collectie op mn gezicht.
& dan ben ik klaar met mn reinigingsritueeltje.

Zelf vind ik scrubben erg fijn, dus ik zelf vind ik deze cleanser erg lekker, maar niet vaker als 3x per week gebruiken dus.

De cleanser kost €2.29 euro.

nou dit was de review ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Xx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten