maandag 14 januari 2013

Random review

Ik keek in mn make-up kastje en zag een paar productjes die ik Moest en zou reviewen.

Ik heb een tijdje terug een baked oogshaduw van stargazer gekocht deze kostte; €4.99 En ik heb hem in een zilverachtige kleur met groen/mintige glans.
Hij is echt heeeel mooi, en ik ben heel erg blij met mn oogshaduw.
De pigmentatie is heel mooi en de groene/mint glans is erg mooi.

Ook vondt ik een Be smooth face powder van Teeez in mn kastje, volgens mij kostte hij €6.50, het is een matte finishing poeder
het is precies mijn kleur.
Ik kan wel vanalles over de poeder gaan vertellen maaar dat doe ik niet want hij is in een paar woorden; Perfect hij laat je huid heel mat overkomen met een hele lichte glans. Gewoon wauw :)

De Essence my base, in de parelmoer glans versie.
Door deze primer blijft je bb cream/foundation/poeder langer zitten.
Ook geeft de primer een lichte gezonde gloed over je gezicht.
Hij kostte maar €1.99, dus dit is zeker een budget topper ;) Ik zeg snel naar de essence afdeling & kopen deze primer :)

Dit was mn random review, ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Xx















Geen opmerkingen:

Een reactie posten