woensdag 30 januari 2013

Ooglook; blueberry feather (budgetproof)

Sorry dat ik al best lang niks meer heb geblogt, maaaar daar ben ik weer,met een ooglook ;)

Wat heb je nodig ?

Essence I <3 Stage eyeshadowbase €2.60(vlgns mij), een andere primer is natuurlijk ook goed :)

Miss helen(Hema) waterproof mousse eyeshadow in de kleuren; Nude & Brown, €1 in de kerst opruiming.

Sunclub glamour to go pallet in kleur 02 long beach €1.99 (foto 2)

Essence mono eyeshadow in de kleur 30 Happy hour €0.80 cent(gaat uit de collectie) (foto 4)

& nu kwam ik er pas achter wat voor rot stickers ze bij de kruidvat hebben, kocht ik uit de opruimingsbakken een Duo oogschaduw, haal ik de sticker er af, scheurt de naam van de collectie mee. ;o
Ik weet de naam van de collectie waar het pallet uit komt dus niet.. SORRY, ik teminste wel foto's ^^ Deze kostte trouwens €1 (foto 5&6)

Voor de rest heb ik de mascara; Volume boost gebruikt, deze is van de Primark & kostte maar €1.50, ook gebruikte ik een wimperkrultang van de action(Budgettip ;)) €0.69 cent.

Verder gebruikte ik nog de eye difiner van The body shop in de kleur Pure gold. Deze kostte €4 euro.

How to make "the blueberry feather look" ;

1. Breng je oogschaduw basis aan.

2. Breng de mousse eyeshadows over elkaar heen (begin bij de nude en daarna de brown) aan & blend deze goed door elkaar.

3. Pak je glamour to go pallet & breng de met figuurtjes gemarkeerde kleuren(foto 2)aan in de crease (Ga van donker naar licht)(zie foto 1 voor het resultaat)

4. Pak dan het naamloze pallet van de Essence en breng de donkerblauwe kleur aan met een blendingkwast in de Crease, blend het goed uit.

5. Ga met de monoeyeshadow nummer 30 highlighten, dat betekend in het midden en aan de zij kanten van je crease strepen gaat maken, 1 streep in het midden en aan de zijkanten 1 streep(zie foto 3)

6. Als je het mooier vindt om je look wat natuurlijker te houden kan je ook nog gaan highlighten met het sunclub pallet, & dan de lichste kleur.

7. Ik heb de Blueberry Featherlook afgemaakt met; The body shop eye definer nummer 16; Pure gold. Dit oogpotlood heb ik op de waterlijn van mn oog gezet.

8. Nu nog mascara aanbrengen & wimpers krullen & je bent klaar :)

Tadaaaa het resultaat foto 7.

Dit was mn "Blueberry Feather eyelook" ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Xx













1 opmerking: