zaterdag 12 januari 2013

Mousse dagcreme maken

Ik heb op een ander blog gezien hoe je een mousse haarmasker moet maken. Dus ik dacht mousse haarmasker ? Waarom geen mousse dagcreme ?
Zin om mousse dagcreme te maken ?
Kijk dan mee;

Je hebt nodig;
1 pot(je) dag/nacht creme
1 mixbak
1 mixer
1 lepel om het in en uit het potje te scheppen
Koelkast(heeft iedereen volgens mij wel)

Je pakt de creme met potje, je schept de creme met een lepel in de mixbak.

Als je dat gedaan hebt ga je mixen, ik denk dat iedereen wel eens een ei op geklopt heeft, nou je doet het zelfde met de creme rondjes draaien met de mixer, ongeveer 3/4 minuten.

Als je klaar bent met mixen ga je de creme met een lepel uit de mixbak scheppen.
(zoveel mogelijk uit de mixbak in het potje scheppen) Neem ook al de restjes mee.

Tot slot zet je de dagcreme 1 dag/nacht in de koelkast.

Dit was de DIY ik hoop dat jullie het leuk vonden.

1ste foto; de gebruikte creme(garnier €1.99 Action)

2e foto; De creme in de kom gedaan & aan het mixen.

3e foto; Na het mixen weer terug in hetzelfde potje geschept..





Geen opmerkingen:

Een reactie posten