woensdag 9 januari 2013

Essence My Skin Tinted moisturizer & Garnier BB cream

Is een duurdere BB cream van garnier nou ook echt beter als een goedkope tinted moisturizer?
Dat ga ik vandaag reviewen...

BB cream is ten eerste heeeel vaak op tv, je hoort het vaak voorbij komen, Essence noemt de tinted moisturizer geen BB cream, maaar aangezien ik echt fan van Essence ben moest ik deze "BB cream" toch echt proberen.

Voor dat ik dagelijks de Essence "BB cream" ging gebruiken, gebruikte ik de BB cream van Garnier.

Op de eerste foto zie je hoe het uit het tubbetje komt, links de Essence & rechts de BB cream van Garnier, je ziet dat de BB cream van Garnier wat "steviger" lijkt.

Op de tweede foto zie je hoe het uitgesmeerd is hier zie je dat de dekking ongeveer het zelfde is maaar (ook omdat dit beide de "light skin" uitvoeringen zijn) zie je ook dat de Essence wat oranjeger lijkt, maar eenmaal goed uitgesmeerd zie je dat dit meer mijn kleur is.

Nog een plus punt is dat de Essence maar ongeveer €2 euro kost & dat hij naar heerlijke perzikken ruikt(moet je wel van houden natuurlijk).

Het overzichtje van mn plus en min punten zie je hier;

Garnier; Dekking is goed, maar de light skin versie is vrij donker, hij glimt erg in het licht dan moet je al veel mat poeder op je BB cream smeren. Dit vindt ik zelf een best dik min punt. Voor ongeveer €10 euro koop ik voor dit geld liever een andere BB cream, maaar dit is mijn mening mischien is deze BB cream wel helemaal perfect voor jou huid type.

Essence Tinted moisturizer; Dekking is goed, hij ruikt naar perzik, de light skin versie is een beetje oranje achtig, maaar als je dit goed uit smeert zie je het hele oranje niet meer. De Tinted moisturizer glimt niet in de zon, & voor ongeveer €2 euro is deze "BB cream" lekker budget en super mooi al helemaal voor het geld.

Oow ja op alle foto's van de BB's op mn hand is de Essence links(of boven)& de Garnier rechts(of beneden) & op de laatste foto is het goed uitgesmeerd en in daglicht.

hihi een best wel dikke blooper; ik kom er nu net pas achter dat ik de oude(niet vernieuwde BB cream van Garnier nog had..Oops.. ondertussen is er dus nog een mischien wel betere BB cream van Garnier ;)

Xx











Geen opmerkingen:

Een reactie posten